Nowe gadżety Uranii - kosmiczne podkładki pod mysz

Kosmiczna podkładka pod mysz z pięknym zdjęciem obiektu astronomicznego oraz logo ulubionego czasopisma i portalu to gadżet niezbędny na biurku każdego miłośnika astronomii. Sprawdźcie nowe gadżety Uranii!

Od kilku miesięcy dostępne są kosmiczne ściereczki z mikrofibry, a teraz wprowadzamy nowy gadżet dla miłośników astronomii i fanów kosmosu - podkładki pod mysz z motywami astronomicznymi.

Do wyboru są dwa wzory. Jedna wersja podkładki ozdobiona jest pięknym zdjęciem Mgławicy Carina. Z kolei na drugiej podkładce widnieje fotografia galaktyki spiralnej NGC 3521. Na brzegu znajduje się logo czasopisma i portalu "Urania - Postępy Astronomii", umiejscowione w takim miejscu, aby nie przesłaniać za bardzo fotografii obiektu astronomicznego.

NGC 3521 to galaktyka spiralna z poprzeczką widoczna w gwiazdozbiorze Lwa. Dzieli nas od niej dystans 35 milionów lat świetlnych. Odkrył ją w 1784 roku William Herschel. Z kolei Mgławica Carina (NGC 3372) to mgławica emisyjna oraz obszar zjonizowanego wodoru widoczny w konstelacji Kila. Mgławicę tę po raz pierwszy dostrzegł  Nicolas Louis de Lacaille w 1751 roku. Do mgławicy mamy 260 lat świetlnych.

Podkładka pod mysz to funkcjonalny gadżet biurkowy. Wykonana jest z dwóch warstw: specjalnej antypoślizgowej gąbki PVC, która dobrze przylega do biurka i zapobiega przesuwaniu się podkładki, oraz transparentnego (szronionego) tworzywa PVC 0,3, na którym nadrukowane jest astronomiczne zdjęcie. Obie warstwy zgrzewane są z sobą na brzegach. Narożniki podkładki są zaokrąglone. Rozmiary podkładki to 180 x 220 mm.

Podkładki można zamówić w sklepie internetowym Uranii (zobacz wzór z galaktyką lub wzór z mgławicą).

Podkładka pod mysz - galaktyka spiralna