Polska na Space Tech Expo Europe 2021 w Bremie

Od 16 do 18 listopada 2021 r. polski sektor kosmiczny bierze udział w Space Tech Expo Europe w Bremie w Niemczech. Na stoisku, przygotowanym przez Polską Agencję Kosmiczną, firmy i podmioty naukowo-badawcze z branży kosmicznej i lotniczej, będą prezentowały swoją ofertę oraz prowadziły rozmowy z partnerami.

Space Tech Expo w Bremie to największe wydarzenie biznesowe (B2B) dla europejskiego przemysłu kosmicznego. Przedstawiciele europejskiego sektora kosmicznego będą prze 3 dni prezentować swoją ofertę oraz mówić o planowanych projektach.

Jest to bardzo ważne spotkanie nie tylko dla firm już prężnie działających w branży kosmicznej, ale również dla startupów, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Szczególnie aktywny podczas Space Tech Bremen jest europejski sektor małych i średnich przedsiębiorstw. Polskie firmy i instytuty liczą na możliwość nawiązania kolejnych relacji – powiedział prezes POLSA prof. Grzegorz Wrochna.

Wśród polskich firm obecnych na stoisku POLSA  będą  m. in.: Scanway, Komes, Jakusz SpaceTech, N7 Space, Astronika, SYDERAL Polska, Progresja Space, CloudFerro, ITTI, Centrum Badań Kosmicznych PAN, WiRan, DOMAR, THORIUM SPACE, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa, Port Mapper, KP Labs, Arc Software, SatRevolution, Nobo Solutions, Creotech Instruments, SpaceForest. Na stoisku Polskiej Agencji Kosmicznej będą także gościć przedstawiciele samorządu terytorialnego z województw: dolnośląskiego, pomorskiego i podkarpackiego.

Centrum Badań Kosmicznych PAN, reprezentowane przez Laboratorium Dynamiki Manipulatorów Satelitarnych CBK PAN w Zielonej Górze, przedstawi projekt „SpaceRegion – Transgraniczna Integracja Sektora Kosmicznego”.

17 listopada 2021 r. o godz. 16:00 na stoisku POLSA zaplanowano m. in. spotkanie dla polskich i zagranicznych gości, zorganizowane przez Polską Agencję Kosmiczną oraz Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego i Związek Pracodawców Sektora Kosmicznego. Będzie ono okazją do nawiązania kontaktów z przedstawicielami sektora kosmicznego z Europy i przeprowadzenia rozmów z partnerami o przyszłej współpracy.

Wszystkich obecnych na Space Tech Expo POLSA serdecznie zaprasza do odwiedzenia stoiska nr M45 i wzięcia udziału w aktywnościach przygotowywanych przez POLSA.

Więcej informacji o wydarzeniu na stronie.

Źródło: POLSA