Szkolna prenumerata Uranii - oferta specjalna dla nauczycieli

Mamy specjalną ofertę prenumeraty "Uranii" z rabatem dla nauczycieli. Przy okazji można też zgłosić swoją szkołę. Oferta dla nauczycieli jest limitowana czasowo i ilościowo.

Zachęcamy nauczycieli do skorzystania z okazji na zniżkową prenumeratę czasopisma popularnonaukowego o kosmosie pt. "Urania - Postępy Astronomii". Oferta jest ograniczona czasowo (od 1 do 31 grudnia 2016 r.) i posiada limit zgłoszeń (decyduje kolejność wpłat). Cena dla nauczycieli to tylko 30 zł za prenumeratę na rok szkolny 2016/2017.

Jest to element projektu "Prenumerata sponsorowana Uranii dla szkół", w ramach dofinansowania od Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Przy czym nauczyciel może zamówić zniżkową prenumeratę indywidualną niezależnie od placówki szkolnej. Oferta dotyczy nauczycieli szkół podstawowych, gimnazjalnych i średnich. Dodatkowo, oprócz prenumeraty indywidualnej dla nauczyciela, można zgłosić także swoją szkołę.

"Urania - Postępy Astronomii" to popularnonaukowe czasopismo o astronomii, astronautyce i kosmosie. Oprócz ciekawej treści dla czytelników ogólnych, zawiera także materiały skierowane do nauczycieli i uczniów. "Urania" przydaje się na zajęciach fizyki, geografii, przyrody, matematyki, informatyki, czy przy prowadzeniu kółek zainteresowań lub Klubów Młodego Odkrywcy.