Tom Cruise poleci na ISS nakręcić film fabularny

Międzynarodowa Stacja Kosmiczna

NASA oficjalnie potwierdziła krążące w sieci plotki o współpracy z Tomem Cruise'm przy pierwszym filmie fabularnym kręconym na pokładzie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W inicjatywę zostanie zaangażowany prawdopodobnie także SpaceX.

4 maja br. na portalu Deadline pojawiła się krótka informacja nt. nakręcenia filmu akcji przez NASA i Toma Cruise’a na pokładzie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. I nie będzie to kolejny film kręcony na zielonym ekranie, ale faktycznie aktor poleci na stację kosmiczną. Przy czym  nie będzie to kolejny odcinek sagi Mission: Impossible. Na razie ani tytuł filmu, ani studio, które go nakręci nie są znane.

Już następnego dnia NASA potwierdziła krążące w sieci plotki o rzekomej współpracy z Tomem Cruise'm. Administrator NASA Jim Bridenstine napisał na Twitterze:

"NASA jest podekscytowana współpracą z Tomem Cruise'em przy realizacji filmu na pokładzie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej! Potrzebujemy mass mediów, które zainspirują nowe pokolenia inżynierów i naukowców, aby ambitne plany NASA stały się rzeczywistością".

Na razie NASA nie wydała oficjalnego komunikatu w tej sprawie.

Według nieoficjalnych informacji w projekt ma być też zaangażowany założyciel Tesli i Space X Elon Musk, który skomentował wpis Bridenstine'a słowami „powinno być przy tym dużo zabawy”. Ten komentarz polubiły dwie osoby: Jim Bridenstine i Tomem Cruise.

Źródło: Deadline, NASA