W letniej ramówce RMF Classic codzienna audycja o astronomii

Lato z RMF Classic

RMF Classic to kanał radiowy o charakterze muzyczno-literackim. W tegoroczne wakacje jego redakcja zdecydowała się codziennie wieczorem emitować audycję o astronomii pt. "Obserwatorium".

W opisie nowej ramówki czytamy: Każdego dnia wakacji astronomowie z Młodzieżowego Obserwatorium Astronomicznego w Niepołomicach zapowiadają, co tego wieczoru i nocy można zaobserwować na letnim niebie. To opowieści nie tylko z życia gwiazd i planet, ale także „rozkład jazdy” Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, która latem efektownie przecina także polskie niebo.

Audycję poprowadzi m.in. dr Adam Michalec z Młodzieżowego Obserwatorium Astronomicznego w Niepołomicach. Przypomnijmy, iż dr Michalec współpracuje także z naszym portalem - co miesiąc publikujemy jego artykuły o ciekawych zjawiskach na niebie.

Audycji z cyklu "Obserwatorium" będzie można słuchać od dzisiaj, przez całe wakacje, codziennie o godz. 20:30.

Dodajmy, że regularnych audycji astronomicznych można słuchać także w innych stacjach radiowych, takich jak Radio Pomorza i Kujaw (Radio PiK), czy Radio Katowice.

Źródło: MOA / RMF Classic