Kosmiczne parasole Uranii ponownie dostępne

Parasol Uranii z mapą nieba

Parasole Uranii z mapą nieba to nasz hit sprzedażowy. Przez jakiś czas nakład był wyczerpany, ale od niedawna mamy w magazynie nową partię. Kup dla siebie, dla znajomych, albo na prezent dla fana astronomii!

Cechą charakterystyczną parasola, zdecydowanie odróżniającą go od zwykłych parasoli, jest mapa nieba umieszczona na wewnętrznej stronie. Na mapie oznaczone są kontury gwiazdozbiorów oraz ich nazwy po polsku. Parasole mają kolor niebieski. Można je zamówić w sklepie internetowym Uranii.

Oto opis parasoli zaczerpnięty z naszego sklepu internetowego:

Niezwykły parasol dzięki któremu możesz mieć rozgwieżdżone niebo nad sobą nawet gdy pada deszcz. Na wewnętrznej stronie nadrukowana jest mapa nieba z konturami gwiazdozbiorów. Estetycznie wykonane konstelacje mają polskie nazwy. Z kolei na zewnętrznej stronie znajduje się logo Uranii – ulubionego czasopisma wielu miłośników spoglądania w niebo, a także Astronarium -–świetnego cyklu filmów popularnonaukowych o astronomii i kosmosie.

Niektórzy mówią, że to „parasol antymeteorytowy”, ale nikt nie miał okazji sprawdzić czy zadziała w ten sposób w praktyce. Na pewno jednak chroni przed deszczem, a w razie potrzeby także przed zbyt intensywnym Słońcem. Jest „obowiązkowym” gadżetem na różnych zlotach miłośników astronomii. Właścicielka lub właściciel parasola wzbudza też czasem duże (pozytywne) zainteresowanie i zaciekawienie osób postronnych, gdy go używa na co dzień.

Zamów parasol w sklepie internetowym Uranii