Kosmiczny Teleskop Hubble'a z klocków LEGO - zagłosuj!

Model Kosmicznego Teleskopu Hubble'a z klocków LEGO

Czy lubicie Teleskop Hubble'a? W LEGO Ideas trwa głosowanie nad zestawem klocków do budowy modelu Kosmicznego Teleskopu Hubble'a.

LEGO Ideas to strona internetowa, prowadzona przez firmę produkującą słynne klocki, poprzez którą można zgłaszać swoje pomysły na nowe produkty. Nasze koncepcje mogą zostać przekształcone w zestawy klocków, które wejdą do sprzedaży. Warunkiem jest uzyskanie przez daną koncepcję odpowiedniej liczby głosów poparcia.

Aktualnie trwa głosowanie nad modelem Kosmicznego Teleskopu Hubble'a. Jak na razie poparło go 3775 osób. Aby projekt miał szansę na realizację, musi uzyskać minimum 10000 głosów.

Jeśli uważacie, że to dobry pomysł, możecie oddać swój głos poparcia. Głosowanie trwa jeszcze przez 186 dni.

Proponowany model składa się z około 1000 klocków i przedstawia kosmiczny teleskop w skali 1:42.

Model Kosmicznego Teleskopu Hubble'a z klocków LEGO.  Źródło: LEGO.

Dodajmy, iż niedawno pisaliśmy o zestawie klocków pozwalającym zbudować swój własny model Międzynarodowej Stacji Kosmicznej (ISS), który przeszedł taką procedurę głosowania i obecnie jest w sprzedaży.

W tym roku Kosmiczny Teleskop Hubble'a obchodzi 30. rocznicę umieszczenia na orbicie okołoziemskiej. Teleskop nadal pracuje, a NASA ma nadzieję, że będzie służył astronomom jeszcze przez kilka kolejnych lat.

Model Kosmicznego Teleskopu Hubble'a z klocków LEGO. Źródło: LEGO.

Źródło: LEGO

Na zdjęciu u góry:

Model Kosmicznego Teleskopu Hubble'a z klocków LEGO na tle zdjęcia kosmosu. Źródło: LEGO.