Nowa seria filmików Sekcji Obserwatorów Komet PTMA

W poniedziałek 26.09 ukazał się czwarty odcinek serii filmów przeglądowych pt. "Przegląd aktualności-Wszechświat Komet SOK PTMA”

W okresie od marca do kwietnia bieżącego roku Sekcja Obserwatorów Komet Polskiego Towarzystwa Miłośników Astronomii wyprodukowała trzy odcinki filmów, których głównym celem jest popularyzacja zjawisk, wydarzeń związanych z kometami oraz meteorami.

Po kilku miesiącach przerwy Sekcja postanowiła powrócić do serii produkowanych wcześniej odcinków. W poniedziałek 26.09 na kanale YouTube wyemitowano odcinek 4. Odcinki będą regularnie emitowane na oficjalnym fan page SOK PTMA pt. "Wszechświat Komet", co dwa tygodnie w każdy poniedziałek.

Pomysłodawcą i reżyserem serii filmików pt. "Przegląd aktualności - Wszechświat Komet SOK PTMA" jest współredaktor portalu "Urania-Postępy Astronomii" - Adam Tużnik, natomiast patronami medialnymi są: Polskie Towarzystwo Miłośników Astronomii i Sekcja Obserwatorów Komet (SOK PTMA).

Wszystkich zainteresowanych tematyką komet zachęcamy do zapoznawania się z najnowszymi odcinkami.

Oficjalna strona SOK PTMA na Facebooku