Odcinki Astronarium w internecie

Astronarium - odcinki w internecie
"Astronarium" to program telewizyjny o astronomii oraz o polskich naukowcach, którzy badają Kosmos. Na witrynie internetowej programu zebrane są wszystkie dotychczas wyemitowane odcinki. Można stamtąd łatwo przejść do oglądania dowolnego z nich.

Program "Astronarium" miał swoją ogólnopolską premierę 2 marca 2015 r. Co tydzień na antenie TVP Regionalna następuje w poniedziałek o godz. 17.00 premiera ogólnopolska kolejnego odcinka. Telewizja puszcza też powtórki. Dodatkowo program można oglądać w internecie na żywo poprzez TVP Stream.

Dotychczas wyemitowano trzy odcinki. Pierwszy był poświęcony radioastronomii, drugi polskim satelitom naukowym BRITE, a trzeci meteorytom.

Kolejne odcinki można także oglądać w dowolnym czasie jako VOD (wideo na życzenie). Dostęp do wszystkich został dla wygody zebrany razem na stronie www.astronarium.pl/odcinki. W formie VOD odcinki pojawiają się w 2-3 dni po premierze.

Producentami "Astronarium" są Polskie Towarzystwo Astronomiczne oraz Telewizja Polska. Czasopismo i portal "Urania - Postępy Astronomii" jest partnerem, natomiast dofinansowania produkcji udzieliło Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Terminy emisji:
TVP Regionalna - poniedziałki o godz. 17.00
TVP Regionalna - powtórka o godz. 2.15
TVP Bydgoszcz - czwartek o godz. 19.30