Space Communications Alliance jest pierwszą na świecie siecią specjalistycznych, niezależnych agencji PR i komunikacji marketingowej dedykowaną sektorowi kosmicznemu. Zrzesza międzynarodowy i interdyscyplinarny zespół ekspertów, którzy od dziesięcioleci plasują się w branżowej czołówce.
Misją Space Communications Alliance (SCA) jest łączenie ze sobą twórców rozwiązań kosmicznych z klientami i partnerami poprzez zintegrowane działania przynoszące wymierne rezultaty. Są to przede wszystkim kampanie PR, content marketing i social media.
Od jakiegoś czasu było dla mnie jasne, że na rynku istnieje ogromna luka w obszarze spójnej sieci ekspertów specjalizujących się w działaniach komunikacyjnych dla sektora kosmicznego. W ostatnich latach można zaobserwować dynamiczny rozwój rynku technologii kosmicznych, znacznie przekraczający tempo wzrostu światowego PKB. Dzieje się tak, ponieważ sektor kosmiczny stał się strategiczną domeną dla obronności i bezpieczeństwa narodowego, zmian klimatycznych czy łączności – mówi Łukasz Wilczyński, prezes SCA.
Space Communications Alliance to dla nas naturalna ewolucja – jesteśmy agencją, która od 16 lat realizuje projekty komunikacyjne dla branży kosmicznej. Pracujemy zarówno dla międzynarodowych korporacji, czy małych i średnich przedsiębiorstw, ale też dla agencji kosmicznych i organizacji pozarządowych. Nasze międzynarodowe doświadczenie pozwala nam lepiej rozumieć globalne potrzeby naszych klientów i partnerów, aby następnie wdrożyć działania komunikacyjne dopasowane do lokalnych standardów i uwarunkowań. SCA nie tylko usprawni przepływ informacji w samej branży, ale zwiększy obecność różnych podmiotów sektora kosmicznego w przestrzeni publicznej – dodaje Anna Watza, prezes Planet Partners.
Oficjalną inaugurację swojej działalności Space Communications Alliance ogłosi podczas 73. Międzynarodowego Kongresu Astronautycznego (IAC), który odbędzie się w Paryżu 18-22 września 2022 r.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie SCA.
Źródło: PlanetPartnes
Oprac. Paweł Z. Grochowalski