Urania w spocie reklamowym województwa kujawsko-pomorskiego

Województwo kujawsko-pomorskie postanowiło pochwalić się "Uranią". Redaktor naczelny czasopisma, prof. Maciej Mikołajewski, wystąpił w najnowszym spocie reklamowym województwa z serii "Lubię tu być". Siedziba redakcji znajduje się w Centrum Astronomii UMK w Piwnicach niedaleko Torunia.

"Urania - Postępy Astronomii" to jedno z najstarszych polskich czasopism oraz jeden z najstarszych na świecie tytułów popularnonaukowych o astronomii. Współcześnie ma oczywiście formę dostosowaną do oczekiwań czytelników żyjących w XXI wieku i jest nowoczesnym magazynem dla każdego kto jest zafascynowany kosmosem.

Po obejrzeniu możecie skomentować filmik na naszym forum dyskusyjnym.

Jeśli jeszcze nie jesteście Czytelnikami "Uranii", możecie zamówić prenumeratę w sklepie internetowym.

Przypominamy także, że szkoły mogą zgłosić się do programu prenumerat sponsorowanych "Uranii" z dopłatami od Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Formularz zgłoszeniowy i szczegóły znajdują się tutaj.

Astronomia w regionie #LubieTuByc

Obejrzyjcie najnowszy spot #KujawskoPomorskie #LubieTuByc. Dzisiaj zobaczycie krótką historię profesora astronomii Macieja Mikołajewskiego. Odkrywał on przez 35 lat gwiazdy, a teraz jest redaktorem naczelnym "Uranii" - polskiego magazynu astronomicznego.

Posted by Kujawsko-Pomorskie on 27 września 2015

Jak wypadł spot z Uranią? Porozmawiaj na forum dyskusyjnym.