Urania - jak zrealizować bon z serwisu Cuppon.pl

W serwisie zakupów grupowych Cuppon.pl dostępny był bon na zniżkową półroczną prenumeratę Uranii. Poniżej znajduje się opis oferty oraz instrukcja realizacji kuponu. Kupony należało wykorzystać do 15 września 2012 r.

Opis:

Tyle ostatnimi czasy dzieje się wokół nas, że nie sposób nadążyć za wszystkimi najnowszymi informacjami i odkryciami naukowymi. Zawsze interesował Cię Wszechświat i wszystko co z nim związane?

Teraz masz idealną okazję do tego, by poszerzyć swoją wiedzę na temat astronomii z najlepszego istniejącego źródła, jakim jest czasopismo "Urania - Postępy Astronomii". To nowoczesne czasopismo popularnonaukowe poświęcone astronomii. To elegancki magazyn zawierający informacje o najnowszych odkryciach astronomicznych, porady dla początkujących i zaawansowanych miłośników astronomii, galerię amatorskich i kosmicznych zdjęć nieba, pakiet edukacyjny dla uczniów i nauczycieli oraz treści ukazujące astronomię jako element kultury.

Autorami artykułów są najwybitniejsi polscy astronomowie, najbardziej zaawansowani amatorzy, doświadczeni dziennikarze naukowi i popularyzatorzy, opiekunowie obserwatoriów szkolnych, a nawet najzdolniejsi uczniowie.

Każdy numer liczy 60 w pełni kolorowych stron w najlepszej jakości druku i na eleganckim papierze. Pismo można nabyć w empikach, planetariach i dobrych sklepach ze sprzętem astronomicznym i optycznym (również internetowych), jednak najkorzystniejszą formą nabywania „Uranii” jest prenumerata.

Prenumeratorzy zyskują nie tylko na cenie, ale otrzymują dodatkowe bonusy - często dołączamy do czasopisma różne dodatki, np. filmy astronomiczne, nagrania koncertów dedykowanych astronomii, pocztówkę z Europejskiego Obserwatorium Południowego, model satelity, kalendarz astronomiczny i inne.

Przykładowe tematy, które poruszyliśmy w najnowszych numerach, to:
- pierwszy polski satelita
- największy portret nieba
- mistrzowie astrofotografii
- zderzenia gwiazd
- zjawisko roku – tranzyt Wenus
- bombardowanie komet
- międzygwiazdowe początki życia
- dyskusja o szkolnych astrobazach
- pozasłoneczne układy planetarne
- amatorskie obserwacje Słońca
- kalendarz – niebo nad Polską
- i wiele innych

Warunki oferty:

Bon obejmuje prenumeratę „Uranii” na okres wrzesień-grudzień 2012 r. (numery 5/2012 oraz 6/2012)

W okresie ważności bonu należy zgłosić do redakcji „Uranii” swoje dane adresowe (na które będzie wysyłane czasopismo) oraz podać numer bonu i kod PIN, zgłoszenia można dokonać e-mailowo (urania@pta.edu.pl) albo telefonicznie (698-556-161).

Bon obejmuje koszty wysyłki na terenie Polski.

Jedna osoba może zrealizować maksymalnie dwa bony.

Więcej informacji na stronie urania.pta.edu.pl